10 november 2022

Thema-avond 11 november 2022 SGP pkv Nieuw-Lekkerland

Nieuw-Lekkerland − De plaatselijke kiesvereniging van de SGP organiseert in de “Week van het Leven”, op vrijdag 11 november 2022, een openbare Thema-avond, met als sprekers Roelof Bisschop, SGP Tweede Kamerlid, en Chris Develing, spreker namens landelijke NPV. Locatie: Grote zaal van ’t Waellant aan de Ooievaar 10 te Nieuw-Lekkerland. Inloop 19.30 uur, aanvang 19.45 uur. Alle inwoners van Molenlanden hartelijk welkom!

De plaatselijke kiesvereniging van de SGP wil aandacht vragen voor het thema “Leven” en inhoudelijke informatie geven door deskundigen uit de landelijke NPV en politiek. Abortus, euthanasie en genderideologie zijn thema’s die bij het leven behoren en ons het besef geven, dat het leven waardevol is waarmee we verantwoordelijk en voorzichtig hebben om te gaan. De heer Develing zal spreken over “Medisch-ethische uitdagingen” en de heer Bisschop heeft als thema “Ethische dilemma’s in politiek vandaag”. Er is koffie en na afloop is er gelegenheid voor contacten en napraten onder het genot van een hapje en drankje. Iedereen (m/v) hartelijk welkom!

Openbare Thema-avond 11 november 2022 SGP pkv Nieuw-Lekkerland