1 oktober 2018

Kees van der Staaij trapt verkiezingscampagne SGP Molenlanden af.

Kees van der Staaij verft

MOLENLANDEN. Op maandag 1 oktober heeft Kees van der Staaij (fractievoorzitter Tweede Kamerfractie SGP) de aftrap gegeven voor de verkiezingscampagne van SGP Molenlanden. Hij deed dit door de campagnebus te beletteren, het verkiezingsprogramma in ontvangst te nemen en een bezoek te brengen aan pand 83.

Na een ontvangst in pand 83 ging Kees van der Staaij samen met een delegatie van SGP Molenlanden naar Korteland om daar de campagnebus te beplakken.  Nadat de campagnebus klaar was voor gebruik, werd in pand 83 het verkiezingsprogramma van SGP Molenlanden door Corné Egas (lijsttrekker) aan Kees van der Staaij overhandigd.

Als locatie werd bewust gekozen voor pand 83. “De SGP gaat voor maatwerk in elke kern. Een voorbeeld van maatwerk zien we hier bij Pand 83 waarin alle betrokken deelnemers hetzelfde ideaal voor ogen hebben. Mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben aan een zinvolle tijdsbesteding te helpen. Mensen voelen zich weer gelukkig en hebben weer een zinvol bestaan. De SGP heeft zich de afgelopen jaren sterk voor deze voorziening ingezet” aldus Egas.

Na de presentatie van het verkiezingsprogramma ging Kees van der Staaij samen met de mensen van Sterk@Werk aan de slag. Samen met een bezoeker schilderde hij een stoel.

De komende tijd zal de SGP via verschillende kanalen campagne voeren. Zowel fysiek als digitaal zal de SGP op veel plekken aanwezig zijn. Een overzicht van alle activiteiten is binnenkort te vinden op de nieuwe website, www.sgpmolenlanden.nl. Daarnaast is de partij te vinden op facebook (www.facebook.com/sgpmolenlanden en Twitter  (www.twitter.com/sgpmolenlanden )

Presentatie verkiezingsprogramma

Bestikkering